A centi nem hazudik – Fogyókúra alatt ne a kilóknak higgyen!

Hogyan lehet mérni a fogyás

A centi nem hazudik — Fogyókúra alatt ne a kilóknak higgyen!

fogyni 310 rázza

Fogyókúra alatt — különösen a kezdeti időszakban — sokan naponta, a zsírégetés soványossá válik minimum hetente több alkalommal a mérlegre állnak, és általában csalódottan tapasztalják, hogy a kitűzött cél még nagyon — nagyon messze van.

Hagyjuk a mérleget, elő a mérőszalaggal!

fogyás nehéz fenntartani

Diéta során, miközben testünk átalakul, a hogyan lehet mérni a fogyás nem feltétlenül ugyanabban az ütemben tükrözi a változásokat. Ez abszolút természetes jelenség.

Utazási térkép készült a diétabarát utazók számára Ne higgyenek neki, a BMI becsapós! Közismert, hogy a testtömeg index BMI kiszámítása önmagában nem elég jól jellemzi azt, hogy valakinek milyen a tápláltsági állapota: sovány, normál, túlsúlyos vagy elhízott — és ha utóbbi, akkor milyen mértékben.

Pláne, ha a fogyókúra megköveteli a  magasabb napi folyadékbevitel t vagy ilyen-olyan kiegészítő mozgásformát. Előbbinek köszönhetően, testünk vízháztartása növekszik, míg utóbbi esetben — ha az előírt mozgásforma, és a diéta program ezt lehetővé teszi — a zsírszövetek bomlásával párhuzamosan, a rajtunk lévő izomtömeg gyarapszik.

Hagyjuk a mérleget, elő a mérőszalaggal!

De nyugalom, az irányítás és a kontroll még mindig a mi kezünkben van, egy mérőszalag formájában! Ha szeretnénk nyomon követni a diéta alatti változásokat, ajánlott egy — nem rugalmas, de a testfelületre rásimuló — mérőszalag beszerzése.

Igen, érdemes felírni a számokat, mert amellett, hogy a visszamenőleg jól látható pozitív változások megnyugtatóan hatnak tánk, ösztönző lehet a fogyókúra folytatására, amikor már kezd nagyon elegünk lenni az előírások betartásából. Lássuk azokat a mérési pontokat! Derék: az alsó bordák alatt, és a köldök feletti területen Itt nem a legvastagabb, hanem a törzs legkeskenyebb pontján mérünk.

Csípő: a csípőcsontoknál, annak legszélesebb pontján Comb: a comb felső részén, a legvastagabb ponton Ez a diéta ellenőrzési helyek egyik fix pontja.

Mérleg, mérleg, mondd meg nékem!

Itt mindig álló helyzetben mérjük! Diéta és kitartás kéz a kézben járnak Fontos, hogy ne adjuk fel diétánkat, ha az első hét végére nem azt mutatja a mérőszalag pláne a mérlegmint amire számítottunk.

És ami legalább ennyire fontos, hogy soha ne hasonlítsuk magunkat vagy elért eredményeinket másokhoz! Hiába fogyott le ennyi idő alatt barátunk, barátnőnk, szomszédunk… Az ő szervezetük, testfelépítésük, napirendjük stb.

tryna fogyni dalszövegek

Mindenki a saját tempójában tudja szervezetében a változásokat előidézni. Egészségesen és tartósan fogyni csak közép- és hosszútávú gondolkodással lehet. Megfelelően kiválasztott fogyókúra,  kitartás és önfegyelem a diéta alattés a várt eredmények garantáltan nem maradnak el.