Bajnokok Éjszaka Képgaléria 2: 6. oldal. - Testépítés

Szuperset zsírégetés

A tapasztalt sportolók le tudnak menni a piramisba, majd szuperset zsírégetés. Pad sajtó állva Ezt a feladatot a hadsereg présszerszámának is nevezik, és az egyik legjobb a felsőtest integrált fejlődéséhez. Ne hagyja figyelmen kívül őket, és a Smitht szimulátorban végezze el a présnyomást. Ez két különböző gyakorlat, és a Smith-nél a szigetelés lehetősége.

Alkalmas a fejlett sportolók és a kezdők számára, akik jobb helyzetben állnak. Mindez azért, mert az állványprésben nagy izomtömeget használunk, a delták kivételével, a hát, a mellkas, a test és a stabilizátorok izmait működtetik. Ennek következtében egy edzést végzünk, az egész szuperset zsírégetés fejlesztjük.

Javasoljuk, hogy ismétléssel dolgozzon megközelítésben. Toló rúd az álla A rúdnak az álla felé történő felülvizsgálatát követően ez a gyakorlat eléggé bonyolult a végrehajtás technikáján, így a kezdők gyakran megkerülik.

A végrehajtásnak két lehetősége van: keskeny és széles fogás. Az első esetben a trapézok jobban érintettek, a második delták pedig a középső deltákra esnek. Bár ez a gyakorlat alapvető jellegű, jobb, ha nagyszámú ismétlésben -a megközelítések száma Hogyan lehet a testet szélesíteni Amikor egy férfi elkezd részt venni a testében, és belép a csarnokba, arról szól, hogy hogyan néz ki a végeredmény.

Mindenki céljai eltérőek, mindenkinek különböző bálványa van, stb. Ma arról fogunk beszélni, hogy tágabbá váljunk, vagyis elmondjam, hogyan tegyük szélesebb körben a hátadat konkrét gyakorlatokkal. Végtére is, például fel tudsz pumpálni a vállát, és vizuálisan is szélesebbre válhat. Igen, a vállak rovására ez igaz, de van egy árnyalat.

A váll deltatikus izmai, ezek viszonylag kis izmok, és szuperset zsírégetés méretük növelése nehezebb, mint a hát. Ezért jobb, ha viszonylag könnyen és szuperset zsírégetés megyünk. Természetesen senki sem zavarja, hogy párhuzamosan és vállakon fejlődjenek, ilyen kombinációból sokkal nagyobb hatást érünk el.

De hogyan szuperset zsírégetés kialakítani a vállakat, olvassa el a következő cikkeket, ma már a hátról beszélünk. Milyen izmok romaine fogyás a hátadat Mint tudják, a hátsó izmok a második legnagyobb izomcsoport, több mint a lábizmok.

Ezért hátulról nagy súlyú alapos gyakorlatokat lehet alkalmazni, ugyanazokkal a szuperset zsírégetés ellentétben. A szuperset zsírégetés izomtömeg több nagy izomzatból áll: egy nagy, kerek izom, a hátsó végtag izmok, trapéz, stabilizáló izmok és latissimus dorsi szárnyak.

Az utóbbi a legnagyobb érdeklődésre számít, amikor a hátsó részeket bővítjük.

Tegye szélesebbre a hátát, ha nem fordít elegendő figyelmet a legszélesebb képzésre. De nem szükséges az összes erőt csak rájuk dobni, ne rohanjon minden komolyan, és felejtsd el a többi izomcsoportot, különben komoly egyensúlyhiány lehet.

Gyakorlatok a hátlap bővítéséhez Számos gyakorlat van a hátra, de azok, akik hatékonyan terjesztik, csak néhány. Véleményem szerint a legjobb edzés a hátsó részre széles körű vonallal húzódik, mivel a felső tömbön lévő rudakkal és az alsó hátra egy súlyzóval lehet kiegészíteni. Ez a három gyakorlat, amire szükséged van ahhoz, hogy a hátad nagyon széles legyen.

szuperset zsírégetés

Fontolja meg minden gyakorlatot részletesebben. Húzza fel A legjobb gyakorlat a legszélesebb, de annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabb legyen, helyesen kell végrehajtani, mint bármely más gyakorlat. A keresztlécnek vagy a vízszintes sávnak ideális esetben ívelt alakja van a végén, a vízszintes sávnak ezeket a részeit kell venni, de ez nem kritikus. Ha a keresztléc egyenes, akkor csak a vállakkal kétszer olyan széles távolságban fogja meg.

13 mód a futópad használata nélkül

Mielőtt elkezdené a mozgást, mély lélegzetet kezdjen, és kezdje felfelé, próbáld megérinteni a keresztlécet a mellkasoddal, ne felejtsd el kilégezni egy erőfeszítésért. Lélegezzen be megfelelően, ne az oxigénhiányból fakadó tudatosság elvesztésének veszélye.

Ezt figyeltem meg, amikor az emberek csak elfelejtettek lélegezni a gyakorlat során, ne tegyenek ilyen hibát. Az ilyen módon történő húzás közben a terhelést a hátsó legtágabb izmaira a maximálisra kell vinni, kiküszöbölve a bicepsz túlzott terhelését, de van egy mínusz, a munka saját súlyával történik, és gyakran nem elegendő a hát hátulja.

Ezt a mínuszot eltávolíthatja további terhekkel, pl.

szuperset zsírégetés

Palacsinta formájában, az övhez csatolt rúdra, vagy egy speciális mellény-súlyozó ágensre. Mivel a terhelést ugyanazokra az izmokra helyezik át, mint ahogy azt felfelé hajtják. A felső blokk vonása jó, mert olyan súlyt használhat, amely néha meghaladja a sportoló súlyát.

Így lehetőség van a legszélesebb maximális terhelés biztosítására. A felső tolóerő végrehajtásakor rendkívül fontos, hogy kövessük a technikát, sokkal nehezebbé tegyük, mint a feszítésnél. Tegye a lábát a különleges megálló alatt, jól kell rögzíteni és szilárdan állni a padlón az egész lábával, és semmilyen esetben a lábujjakon. Tartsa a hátát egy kis eltéréssel, amelyet az egész megközelítés során meg kell tartani.

Vegyük ki a fogantyú szélső részeit, amelyeknek ugyancsak íveltnek kell lenniük, lapozzák a vállpengéket, szuperset zsírégetés kilégzéskor húzzuk meg ezt a hajlított pálcát a mellkas közepére.

Nyomja meg a bicepsz tricepszét a lányoknál. Lány bicepsz gyakorlatok: edzés leírása

A testmozgás során ne hajtsa vissza a testet. Az amplitúdó legalacsonyabb pontján a könyöknek a törzs mögé kell mennie. Vigyázz a légzésre, és győződjön meg róla, hogy a mozgás kezdetén csökkentse a vállpengéket, szuperset zsírégetés, hogy a terhelés jelentős részét ellopnák a delták és a bicepsz. Ez a gyakorlat célja a legszélesebb izmok sűrítése, de ez nem jelenti azt, hogy csak vastagságban vannak, és ebből a gyakorlatból nőnek.

Ezért vettem fel az egót a cikkbe, és mi a jelentősége a szélességnek, ha nincs vastagság, mindennek harmonikusnak kell lennie a testünkben, mert ez az, amit elérünk, egy vagy több fokozatban. Kezdőknek fontos, hogy ne vegyünk sok súlyt azonnal, mert ha nincs felszerelve, fennáll a veszélye annak, hogy súlyos sérülést okozhat, és hosszú ideig nem csak a széles hátlapot elfelejti, hanem általában a képzést is.

szuperset zsírégetés

A helyes technika: A testmozgás megkezdése: A lábadnak olyan szélesnek kell lennie, mint a vállai, a zoknitok egy kicsit oldalra néznek, a térded kissé hajlítva. A sávnak a láb közepén kell lennie, úgyhogy az elején kell feküdnie, és a gyakorlat során csökkenteni fogja.

Döntsük előre a testet úgy, hogy párhuzamos legyen a padlóval, a hátnak természetes görbét kell tartania. Vegyük az egyenes széles fogást.

Lélegezzünk be és szuperset zsírégetés ki, amíg meg nem ér a hashoz, erőteljesen kilélegzik, majd engedje le a súlyzót és ismételje meg a mozgást. A gyakorlat pozitív szakaszának végén a könyöknek szigorúan felfelé kell néznie.

A rúd leeresztésének pillanatában van egy árnyalat, amit a padlóra lehet leereszteni, de a kinyújtott kezeken nem lehet lecsökkenteni és megtartani. Az első szükséges, ha már komoly súlyokkal dolgozik, a második, ha a súly nem jelentős. Minden, amire szükséged van ahhoz, hogy a hátad elterjedjen. Ez a három gyakorlat külön is elvégezhető, de jó képzettséggel lehetséges szuperkészlet végrehajtása. Remélem, nincs többé kérdés: Hogyan tegyük szélesebbre a hátadat?

Ha hozzáadhat egy cikket, kérjük, írja be véleményét a megjegyzésekbe. Hogyan tegyük szélesebbre a vállakat! A gerinchosszabbítás Annak hogyan lehet fogyni gyermeke?, hogy a széles vállak egy gyönyörű sportos alak alapját képezik, sokan részt vesznek az edzőteremben. Ebben a cikkben úgy döntöttem, hogy nemcsak a vállam növelését, hanem azt is, hogy hogyan tegyük szélesebbre. Az ilyen képzés nagyon jól segít egy szép, sportos alak kialakításában.

Ma lesz a sport témájú cikk. A hírhedt V-forma hihetetlenül szuperset zsírégetés a tisztességes szex figyelmét! Nem meglepő, hogy a testépítők arra törekednek, hogy a válluk szélesebb legyen, és a derék már meg is legyen. Igaz, nem minden természet rendelkezik ilyen "ajándékokkal", de ez nem ok arra, hogy adja fel.

Hogyan lehet szélesíteni a vállakat Annak érdekében, hogy a sziluett a vállövben hihetetlenül széles legyen, kétféleképpen lehet: Szívja legjobb egészséges tippeket a fogyáshoz a deltoid izmokat a lehető legnagyobb méretre.

A súlycsökkenés jellemzői az edzőteremben vagy a szimulátorokon

A váll és a mellkas gerincének kibővítése. Hogyan szivattyúzzuk fel a deltát Tehát kezdjük rendben. Hogyan kell felfújni a deltákat vállakatés ebben a cikkben részletesen megvitattuk.

  • Bajnokok Éjszaka Képgaléria 2: 6. oldal. - Testépítés
  • Gyakorlatok a férfiak és nők vállszélességének növelésére - Gombaféle July
  • Női Levéltár - Trainsane
  • 5 perc speciális szuperset edzés - Alkalmasság -

Olvassa el, tele van hasznos információkkal. Most még néhány érdekes tippet adok.

  • Superset edzések: kétszer a nyereség az idő felében - - abisa.hu
  • Video Hozzászólások Test - Trainsane
  • Supersets A Zsírégető Edzésekhez 🚑 abisa.hu
  • Kérdezzen meg mindent 03 | T nemzet

Először is meg kell jegyezni, hogy a delta viszonylag kis izom, és emellett jelentős terhelést kap a mellkason és a háton lévő prések gyakorlásakor, így ha csak növeli a súlyát, akkor nemcsak a vállát növeli, hanem komolyan túllépve őket, vagy, ha Isten nem, sérüljön meg. Ne felejtsük el, hogy a váll a leginkább mobil testületünk, és nagyon óvatosnak kell szuperset zsírégetés vele. Az izmokról beszélve írtam itt. Frissítés a memóriában. A Deltáknak a mozgások minden pontján feszültségben kell lenniük.

A felső ponton azt tanácsolom, hogy másodpercig maradjon, hogy a delták további terhelést kapjanak. Dolgozzon viszonylag kis tömeggel és próbáljon égető érzést okozni az izomban. A fő hiba az, hogy a kezdők a deltoid izmok középső és első gerendáinak munkájára összpontosítanak, és a hátsó izmokat teljesen figyelmen kívül hagyják. A hátsó delták szintén kiváló válltérfogatot biztosítanak, ezért fogyás los gatos tegyünk hasonló hibát.

Hogyan lehet kiterjeszteni szuperset zsírégetés vállakat Szuperset zsírégetés foglalkozzunk a második bekezdéssel. Nem olyan nehéz a vállak gerincét kibővíteni, ha még nem éves, mert további csontnövekedés gyakorlatilag leáll, és a terjeszkedés szinte lehetetlenné válhat. A vállak meghosszabbításának legjobb gyakorlata számos megközelítésben nagyon széles körben húzódik.

Még akkor is, fokozzák az anyagcserét és a zsírégetést több mint 24 éves, akkor még mindig ki kell húzni, mert a hatás továbbra is fennmarad, bár talán nem olyan súlyos, mint korábban. Hogyan lehet kibővíteni a mellkasot A mellkas bővítéséhez a következő gyakorlatokat kell végrehajtania: A specifitás a következő.

A "légzőkészülék" zömök könnyebb súlyúak, amellyel ismétlést végezhet, és teljes lélegzetet végeznek. Ez lehetővé teszi, hogy a kemény munka közben is jól tudják a tüdőt hiperventálni, ezáltal kibővítve a szegycsontot. A lélegző zömök szinte megkülönböztethetetlenek a szokásos zömöktől, kivéve, hogy minden ismétlés végén a felső ponton egy bizonyos mennyiségű mély mély lélegzetet és légzést végeznek, majd lassú lélegzetet vesznek, miközben az alsó pontra mozognak, és lassan kilépnek emelés közben.

Minden szuperset zsírégetés ne tegyen egyet, hanem mély lélegzetet, majd folytassa a feladatot. Nézzük meg közelebbről ezt: ismétlés - 3 kilégzés-belélegzés a felső pontban, minden ismétlés előtt.

szuperset zsírégetés

Miután befejezte a zömök megközelítését, azonnal! Menj a pulóver megközelítéshez. Ez tovább fogja nyújtani a mellkasát. Hogy van a pulóver? A gyakorlat elvégzése nagyon egyszerű. Mi súlyt választunk, ami szeres lesz. A vízszintes padon ülünk, és a súlyzót a térdre tesszük.

Aztán lemegyünk úgy, hogy a lapocka a padon feküdjön, és a medence a súlyán volt, a lábakat 90 ° -os szögben nyomták a padlóra. Vízszintes helyzetben van, két lapocka segítségével támaszkodva a padra. Most veszünk egy súlyzót, szuperset zsírégetés a két hüvelyed a nyakát megragadja, és szuperset zsírégetés tenyér nyugszik a súlyzó egyik szélén.