Edzéstervek

Otthoni fogyókúrás torna

Tartalom

    Stohl András felesége és mind a 4 gyereke közös címlapfotón: boldog mozaikcsalád Az ember hajlamos azt feltételezni, hogy igazán hatásos edzést csak edzőteremben egy edző felügyelete alatt végezhet, pedig az otthoni, saját testsúlyos gyakorlatok is ugyanúgy meg tudják dolgoztatni az izmokat, főleg, ha a megfelelő módszerrel kombinálja őket az ember.

    A magas intenzitású szakaszos edzés - vagyis az az edzésforma, amely során intenzív és pihenő szakaszok váltják egymást - a legideálisabb zsírégető mozgás.

    30 perces zsírégető torna

    Hatékonyabb, mint a gyors futás, bár ezt is lehet hasonlóan művelni. A HIIT-edzés segítségével pedig a legegyszerűbb saját testsúlyos gyakorlatok is extra hatásosakká válnak. Égess zsírt egyszerűen otthon Ahhoz, hogy szakaszos edzéssé formáld az egyszerű gyakorlatokat, nem kell mást tenned, mint hogy minden gyakorlatot 30 másodpercig maximális intenzitással végzel, majd ezt követően 10 másodpercet pihensz.

    erdei whitaker veszteség súlya

    A gyakorlatsort végezd el, majd minimum ötször megismételni. Később természetesen lehet növelni az ismétlésszámot vagy a gyakorlatok közé beiktathatsz otthoni fogyókúrás torna guggolást és fekvőtámaszokat, hogy az izmaidat is fejleszd.

    hogyan kell egészségesen táplálkozni fogyni