További ajánlott fórumok:

Lefogyhatnék az időszakomban

Eljutottunk végre a kitartáshoz, az akaraterőhöz, és a többi szóbajöhető érzelemhez, tulajdonságunkhoz. Nagyon könnyen rámondjuk valakire, hogy nem elég kitartó vagy nincs elég akaratereje.

Ha nem tud huzamosabb ideig csinálni valamit, amit pedig csinálnia kellene, akkor jogosan mondhatjuk, hogy nem elég kitartó. Ha nincs benne semmi tenniakarás, akkor ugye nincs elég akaratereje. Ezek csak játékok a szavakkal, nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani neki. Vagy mégis??? Lefogyhatnék az időszakomban nagyon komolyan vesszük a leírtakat, találunk igazságot bennük, és jó ha erre alapozzuk a lefogyhatnék az időszakomban gondolatmenetünket.

Fordítsuk a fogyókúra felé ezeket a szavakat. Azt hiszem, nálam mind a tenniakarás, mind az állhatatosság hibádzik, ha a fogyókúráról van szó. És még az is igaz, hogy aki itt elbukik mármint a fogyókúrábanaz nagy valószínűséggel másban sem kitartó és máshol sincs elég akaratereje. Vagyis, meg kell nevelni egy kicsit önmagunkat, hogy ez a része jól működjön. Kell még valami, ami ösztönöz, ami kimozdít az állóvízből, és ez a hajtóerő. Egy olyan erő, ami egyfajta késztetés, hogy megtegyél valamit.

Ha van késztetésed motivációd valami iránt, sokkal nagyobb eséllyel leszel sikeres abban a dologban. Példának okáért pont a lefogyhatnék az időszakomban. Szóval kell nagyon a motiváció egészséges zsírok, amelyek jó a fogyáshoz, ezt jó ha összeírjuk magunknak egy papírlapra. Felsorolhatod az összes szót, ami csak eszedbe jut.

Ez mindenkinél más és más szokott lenni.

lefogyhatnék az időszakomban

Amikor már betelik a pohár, amikor már eleged van mindenből, akkor tudsz teleírni ilyen szavakkal egy egész papírlapot kb. De komolyra fordítva a szót, kell, hogy legyen kitartásunk, kell az akaraterő is, no meg a késztetés is, a hajtóerő. Körülbelül mindenki érzi, hogy mit is jelentenek ezek a szavak, én csak szemléltetni szerettem volna, hogy jobban megközelítsük a fogyás témáját.

Könyvek, amik segítettek Erről szinte már írtam, minden fogyis könyv a barátom, sokat is dukan diéta mintaétrend őket, csak nem vagyok elég kitartó, hogy a végére jussak bármelyiknek is.

A blogban is ajánlottam több könyvet. Itt most inkább arra szeretnék kitérni, hogy miben segítettek. Segítettek azért észbekapnom időnként, mert ha folyamatosan csak híztam volna idáig, akkor nem ennyi lenne a súlyom, hanem sokkal, de sokkal több. És nemcsak a könyvek segítettek, hanem a tévében sugárzott fogyasztó műsorok is. Sokat néztem ezekből, ezek inkább csak külföldi egy vagy kétórás filmek voltak.

Viszont mind a könyv, mind a film nagy hatással volt rám, de csak a következő zsemléig. Ilyenkor, mikor megláttam valamilyen ínycsiklandozó ételt vagy élelmiszert, nem tudtam parancsolni az ízlelőbimbóimnak. Azért annyit enni, mint amit a külföldi tévéműsorokban láttam, nem tudok, de ők extrém lefogyhatnék az időszakomban rendelkeztek, kiló fölött voltak.

Tulajdonképpen mindenki számára elegendő lenne egy db jól megírt diétáskönyv, mindegyikben benne vannak az alapvető szabályok, amiket jó ha betartunk. Ha sikerül ez, akkor fogyni fogunk. Ennyire egyszerű a megfogalmazása a dolognak.

lefogyhatnék az időszakomban

És van még egy lefogyhatnék az időszakomban megfogalmazása a fogyásnak: - több kalóriát kell elégetnünk, mint amennyi kalóriát magunkhoz veszünk akár naponta vagy kétnaponta vagy esetleg heti lebontásban. És még néha bűnözni is lehet, mert ritkán, de belefér. Minden diétáskönyv szinte úgy kezdődik, hogy azt hiheti az ember, hogy most rátalált a megfelelőre.

És ez igaz is, csak nem olvassuk végig a könyveket, nem tartjuk magunkat a szabályokhoz, és nem főzzük meg a könyvek végén található recepteket, így aztán marad minden a régiben, vagy még rosszabban. Van, aki az edzőteremre esküszik, oda jár mozogni. Teljesen mindegy mit választunk szerintem, még egy edzőteremben is el lehet lébecolni az időt úgy, hogy szinte nem csinálsz semmit. Minden csak tőlünk függ, mennyi energiát fektetünk a fogyókúrába, és mennyire tudunk kitartóak lenni a nehezebb helyzetekben.

Itt van most az április, de már jön a május, később a nyár, tele kalandokkal, érdemes jó kondícióra szert tenni, jöhet az úszás, mindenféle futás, kocogás, gyaloglás, és friss levegőn végzett gimnasztika, torna is. Nem tudunk kifogást találni már ilyenkor, csak mellébeszélünk, ha azt mondjuk, hogy nincs időnk edzeni. No, ezt a percet kell rááldoznunk most a mozgásra. És garantálom, hogy ennél jóval több szabadidővel rendelkezünk, ha jól osztjuk be a napunkat.

Van az a mondás, hogy csak az fog halat, akinek van csalija a vízben. Ezt rávetíthetjük a sportolásunkra is.

Miért lyukas a sajt? Van úgy, hogy érezzük, több kell a testnek, mint a klasszikus edzések, a nyújtó órák, és a havi alkalom masszázs. Érdemes nyitottnak lenni, és alternatív módszereket is kipróbálni, amiktől ugyan nem lesz izmosabb a lábunk, sem laposabb a hasunk, viszont a léleknek és a szervezetnek is különösen jót tesznek. A hangtál terápia épp ilyen! Szerzőnk, Barbi nemrég ki is próbálta — és imádta!

Csak az tud igazán jól sportolni, aki először felkészül rá. Kell egy jó sportcipő, esetleg egy-két súlyzó, és könnyű tréningruha, egy jó matrac, és már kezdődhet is az edzés.

lefogyhatnék az időszakomban

Aki futni szokott, annak még könnyebb dolga van, csak időt kell találni hozzá. A könyvek írják, hogy ha párban, vagy csoportosan fogyózunk, edzünk, akkor az megkönnyíti, meggyorsítja a fogyás ütemét, nem megy át a program monotonitásba, élvezzük amit csinálunk, és ez a legeslegfontosabb szempont talán. Élvezd az edzéseket, azt amit eszel, és magát a fogyókúrát is, hiszen nem is kell olyan sok idő és beindul a fogyás, lesz minek örülni.

Ez a rész gyakorlatilag nagyon sokáig tart, éppen két évig, addig minden nap írok ebbe a fejezetbe egy-két mondatot. Ezért is lesz olyan hosszú majd a könyv. Nem írom mit eszem, nem írom, hogy mikor sportoltam, inkább ösztönzöm magam, hogy legyen mindennap kedvem folytatni ott, ahol előző nap abbahagytam.

Annyit azért elárulok, hogy a vacsorám az nagyon szegényes lesz, néha ki is maradhat, nem fogja megszenvedni a szervezetem.

Költséghatékonyan is követheted a vegán étrendet, ha betartod a következőket!

Most már lefogyhatnék az időszakomban ebédeltem, így lehet, hogy vacsora helyett írni fogok ebbe a fejezetbe.

Viszont még nem mozogtam semmit, így erre is sort kell keríteni minden nap délután óráig. Este már nem akarok edzeni, tornázni, akkor pihenni szeretnék. Összeírom, hogy milyen olyan tevékenységek vannak, amik segíthetik a súlyleadást.

150+ legjobb csodálatos vicces Whatsapp állapota angolul

Persze mindent mértékkel, nem szabad, lefogyhatnék az időszakomban lefáradjunk már az első napi munka után, mert akkor elmegy a kedvünk mindentől. Az első buktatók Mint kiderült az előzőekből, az unalom lehet a legnagyobb ellenségem, az, ha megunok egy gyakorlatsort, vagy unalmas már elindulni gyalogolni, vagy nem lesz kedvem a súlyzókat emelgetni 3 hét után. Ez ellen mindenképpen tennem kell valamit. Például zenére tornázom, társat keresek a fogyihoz, elterelem a figyelmemet másra, és igyekszem ötletes lenni, hogy mindig más és más gyakorlatsort válasszak, így minden izmom meg lesz mozgatva.

Nem szabad hűbelebalázs módjára nagyon nekifeszülni semminek, élvezni kell amit csinálok, és mindig kedvet kell csinálni a napi sporthoz. A második nagy buktató az az étrend. Nálam itt szokott félrecsúszni minden, mert nincs olyan alapanyag itthon éppen, mint amit a recept aznapra ír. Ilyenkor kell ügyesnek lenni és helyettesíteni az ételt hasonló kalóriájú étellel, amit szeretünk is. Lehet kalóriát számolni, de én olyan étrendeket nézek ki, ahol már kiszámolták a kalóriát előre, így nincs sok gondom vele.

Hangfürdő futóknak: kipróbáltuk, és imádtuk!

Tervem még, hogy ha lesz időm, összeállítok egy két éves étrendmintát, amikor is csak cserélni kell az ételeket, szinte majdnem minden helyettesíthető lefogyhatnék az időszakomban másik nap recepjtével. Ez nagy munka lenne és dietetikus sem vagyok, csak a netről válogatnám össze, no meg a rengeteg könyvből, amit itthon találok diéta ügyben.

Úgyhogy ez csak távlati terv lenne. De jegyzetelek folyamatosan, ami azt eredményezi, hogy már most is van mihez nyúlnom ha enni szerenék valamit és az egészséges is legyen. Nagy buktató még az időzavar, bár írtam, hogy mindenki találni tud 20 percet egy nap, amikor edzeni tud.

Itt inkább arra értem az időzavart, hogy nem mindenki szeret például egy-két-három napra előre főzni magának, dobozolni, pedig ebben is van ráció, és sok időt lehet végül szerezni ezzel magunknak.

A buktatók közé kell sorolni, ha elmegy a kedvünk a diétától, megunjuk azt, amibe belevágtunk. Ezt nem szabad hagyni, ilyenkor össze kell tudni szedni magunkat a padlóról, és csinálni kell mindent úgy ahogy először beterveztük, mert az eredmény nem fog elmaradni.

Vagy a másik verzió, arielle fogyás mást kell kitalálni, olyan programot, ami élvezetes lesz ezután. Egyébként is mindig variálni kell, vagy az ételt, vagy az ezdés intenzitását, vagy a tervezést, stb. A buktatók közé kell sorolni az energiaelszívó "barátnőket", ismerősöket, akik folyton le akarnak lefogyhatnék az időszakomban beszélni a tervünkről.

Ilyenkor kell a sarkunkra állni, és nem szabad hagyni, hogy telebeszéljék a fejünket ostobaságokkal.

Poénok képekben

Ezeket a mondatokat simán el kell engednünk a fülünk mellett, mert mérgezőek a számunkra. Sok buktató lesz még, egyelőre ennyit bőven elég lesz kiküszöbölni, ezt a fejezetet is bővíteni fogom, ahogy telik lefogyhatnék az időszakomban idő.

Ez a legnagyobb ellenségem. Van, hogy mindent össze tudok enni. Ha ez nem lenne és mozognék eleget, tuti, hogy jól fogynék. Hogy miért tör rám ez a kínzó érzés?! Mert megtanultam sokat enni és ehhez szokott hozzá a szervezetem. Erről kell leszoknom, vagyis újra meg kell tanulni helyesen étkezni.

Gasztroangyal 14. rész – Húsvét Erdélyben (2018)

Ezért is írom most ezt a kis könyvecskét. Hátráltató lehet az is, ha valaki segítő szándékkal le akar beszélni a sok evésről. Erre az a reakcióm, hogy - "Márpedig nekem senki ne mondja meg mit kell enni, tudom én azt! Tudom, hogy jól étkezem, csak nem jól dolgozza fel a szervezetem. Ezt a maszlagot ha lehet lefogyhatnék az időszakomban fogalmazninem szabad bevenni. Igenis a tudomásomra kell hozzák mások vagy én magam, hogy rosszul étkezem, nem jó amit csinálok, mert épp ezért vagyok ennyi kiló, ezért vagyok ilyen túlsúlyos.

A lustaság is bénító tényező, amikor is nem akaródzik tornázni, mozogni, nem akaródzik felállni a székből. Ezt valahogyan le kell küzdenem. Mint mindent, ami hátráltat. Az unalom ugyanilyen rossz, amikor azt sem tudom most mit szeretnék csinálni.

Tóth Vera a megérzései szerint működik

Tudom, hogy mit kell, de azt nem akarom, és nem tudom, hogy mit szeretnék csinálni. A kettő között egyensúlyt kell találni. De az unalomról már írtam egy keveset az előbbiekben. Ha rendetlenség van körülöttem, akkor nem tudok megfelelően koncentrálni dolgokra. Például rendetlenség van a lakásban, vagy az íróasztalon, de akár az életemben is. Ezeket helyre kell tenni idő előtt, még a fogyókúra megkezdése előtt, ha lehet. Hogyan lehetnék sikeres? Viszont ha arra gondolok, hogy bárki bármiben bármikor sikeres lehet, akkor lehet esélyem.

Csakis úgy, hogy betartom az alapvető szabályokat a robot fogyás, és kitartok a végsőkig. Akkor is tudni kell tartani a frontot, amikor nincs eredmény. Ez a legnehezebb része a diétázásnak.