Fogyókúra, diéta tippek. Fogyás könnyen és egészségesen!

Fogyni egészséges módon tippeket

Írta: Csehi Dorina Egy hét alatt is tudsz annyit fogyni, hogy az kellő motivációt nyújtson a további súlycsökkentéshez.

5 remek tipp mindenkinek a sikeres fogyáshoz!

Próbáld ki ezt a hétfőtől vasárnapig tartó egyszerű diétatervet, és máris egy lépéssel közelebb kerülsz a vágyott bikinibody-hoz! A fránya motivációból sajnos bármelyik pillanatban komoly hiányállapot jöhet létre, ilyenkor pedig azonnali hatállyal szükség van valamilyen trükkre, mielőtt meginognál.

fogyni egészséges módon tippeket fogyás kiegészítő rutin

Azaz, mielőtt nyitogatni kezdenéd a mélyhűtőt egy kis fagyiért. A következő tippeket a hét minden napján bevetheted, így garantált lesz a sikered a soványság felé vezető úton. Mivel ilyenkor a motivációd még a csúcson van, állítsd be az ébresztődet 45 perccel korábbra és menj le az edzőterembe vagy futni.

Ezek is érdekelhetnek

Így elkerülheted a hétfő esti tömeget. A testmozgást kövesse egy egészséges reggeli, például görög joghurt bogyós gyümölcsökkel, vagy rántotta tojásfehérjéből, zöldségekkel. A nap további részében pedig tervezd meg az egész hetet!

Nézd át a naptáradat! Mikor lesznek üzleti vacsoráid, találkozóid, csevegés a csajokkal, stb.?

1. Korlátozza a kalóriabevitelt!

Gondold át, mindezt hogyan fogod kezelni! Mit fogsz enni a partnerekkel, kell-e valamikor egészséges nasit csomagolnod, nehogy meghiúsítsa a vágyaidat egy szembejövő pizzaszelet? Azok az emberek, akiknek határozott cselekvési terveik vannak, nagyobb valószínűséggel ragaszkodnak a céljaikhoz, mint azok, akik csak sodródnak az árral. KEDD: Keress okosan!

HÉTFŐ: Kezdj határozottan!

Egy tanulmány szerint hétfőn és kedden a leggyakoribbak a diétával kapcsolatos Google-lekérdezések, például: Hogyan lehet fogyni? Egészséges vacsora ötletek, stb. Ahelyett, hogy általános kereséssel vesztegetnéd az idődet, válassz ki blogot vagy honlapot, ami inspirál, és iratkozz fel a heti hírlevelekre. Így egyenesen a mailboxodba kapod a tartalmakat.

Egészséges fogyókúrás és diétás tippek, módszerek

Látogasd meg naponta a WellnessCafé. Ne feledkezz meg a kapcsolódó Facebook és Instagram oldalaról sem, ahol további napi motivációkat kaphatsz! Hiába az ambiciózus kezdés a hét elején, egyszer csak elkezd csökkenni a lelkesedés. Hogy ezt elkerüld, gondolkodj előre már szerdán!

Egyszerű és könnyen betartható, egészséges diétás módszerek és tippek azoknak, akik fogyni, szinten tartani, vagy csak egyszerűen egészségesebben szeretnének étkezni lemondások nélkül. Az egészség, a csodás alak nem kiváltság, hanem számodra is egy elérhető lehetőség. Akár szép alakra szeretnél szert tenni, akár csak a jelenlegi formád akarod megőrizni, esetleg az egészséged és az életerőd szeretnéd visszanyerni, jó helyen jársz.

Szaladj el a piacra és vedd meg a hét második felére a friss gyümölcsöket és zöldségeket! Egy kutatás szerint ugyanis ezen a napon a legkevésbé fárasztó a vásárlás, mert ilyenkor nincsenek hosszú, tömött sorok, és az áruból is bőven van még választék. Szerdán kora reggelre időzítsd a heti mérlegelést is, ugyanis a legtöbb nő ekkor a leginkább elfogadó önmagával szemben, és ekkor igazán valós a testsúlyunk is.

kalória mínusz ‒ táplálkozással:

Fontos, hogy ne méregesd magad állandóan, fogyni egészséges módon tippeket elég ez az egy alkalom, így számokban mérve is mindig látványosabb lesz a siker. Egy tanulmány agilitási létra fogyáshoz csütörtök után az edzőtermek látogatottsága drasztikusan csökken.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Ebből az következik, hogy a hét negyedik napján dugig vannak, mivel a legtöbben péntekre már szeretik maguk mögött tudni a heti testedzést, de előtte még elengedhetetlen egy kemény, izzasztó szeánsz. A várható zsúfoltságtól azonban könnyen elmegy az ember kedve.

fogyni egészséges módon tippeket nem t4 zsírt éget?

Menj biztosra! Beszéljetek meg fix alkalmakat egy barátoddal, amikor mindenképpen mozogtok valamit, és nem ér cserben hagyni a másikat. Vagy foglalj előre helyet a spinningena legjobb, ha ki is fizeted, így biztosan el fogsz menni.

Fogyókúra, diéta tippek. Fogyás könnyen és egészségesen!

Ha nem tudsz előre fizetni, fogadd meg, ha mégis skippeled az órát, az erre félre tett pénzt elutalod egy alapítványnak. De csavarhatsz is egyet a dolgon, hogy még motiváltabb legyél: válassz ki egy olyan szervezetet, amit utálsz, és ha kihagyod a mozgást, nekik kell odaadnod a pénzedet.

Keljen fel és mozduljon! Élje aktívan a mindennapjait. Lift helyett használja a lépcsőt, ebédidőben sétáljon egyet, hétvégén menjen el kerékpározni vagy kirándulni. Sőt mobiltelefonálás közben járkáljon fel-alá. Igen, ez a kicsi is számít.

Cseles, ugye? Tudtad, hogy egy kutatás szerint péntek reggel a legkisebb a súlyunk? Szóval pattanj bele a tapadós farmeredbe és viseld emlékeztetőként, hogy még nincs vége a hétnek, leszel még ennél vékonyabb is!

  1. Ha elmúltál 40 és fogyni szeretnél, vagy ennél többre vágysz és fittebb is akarsz lenni, mint fiatalabb korodban — Tippek Ebben a korban már megfigyelhető az anyagcsere lassulása és számos hormonális változás is kezdődik, ami előnytelenül befolyásolja alakodat, habár nem változtatsz, azt figyelheted meg, hogy nő a súlyod.
  2. 50 tipp, amellyel elkezdheti a fogyást… MOST! | Diéta és Fitnesz
  3. Fogyni akarok és fogyni

Ezért péntek reggel is ragaszkodj a megszokott, egészséges reggelidhez, ezt kövesse az ebéd. Vacsoránál már megengedhetsz magadnak egy kis kilengést egy szelet kenyér, egy desszert vagy egy finom ital formájában. A hétvége első napján átlagban kalóriával többet fogyasztunk, mint bármely máskor.

Unod már a koplalós, vagy a sok lemondással járó egyoldalú fogyókúrás, diétás módszereket?

Tény, hogy egyetlen egészségtelenebb étkezés nem fogja kinyírni a diétádat, de ne engedd ki a kezedből a gyeplőt! Engedélyezz magadnak egy kis csalást, például a barátnőiddel közös brunch alkalmával, de utána fogyni egészséges módon tippeket vissza a pályára karcsúsító citrusfélék robbantása tartsd magad az elveidhez!

Csak így érhetsz el komolyabb sikert. Ez az a nap, amikor szeretsz egész nap a kanapén heverni egy jó könyvvel vagy sorozatokat nézni?

Nem csoda: a kutatók már rég tudják, hogy vasárnap a legalacsonyabb a fizikai aktivitásunk szintje. Te azonban ne hagyd magad legyőzni! Egy hosszú séta az erdőben vagy a vízparton, biciklizés egy baráttal vagy pár hossz úszás valamelyik uszodában bőven elég ahhoz, hogy egy kicsit a hét utolsó napján is megdolgoztasd magad.

fogyni egészséges módon tippeket zsírégető ember desszertek

Egy két órás, kellemes séta valójában több kalóriát is eléget, mint egy 30 perces futás. Fotó: RF.