Informatika és tudomány

B3h fogyás

Megosztanám veletek a tapasztalatomat: Kezdetek Először is, azért választottam a ketogén diétát, mert rajtam a magas fehérje — alacsony szénhidrát diéta cask minimálisan és nagyon lassan segített.

Tulajdonképpen úgy néztem ki mint egy terhes. Így elhatároztam, hogy felszámolom a zsírt magamon.

A fogyás és hízás hormonális okai

Újra és újra elolvastam a body builders cikket a ketogén diétáról és egy vasárnapi napon belevetettem magam a diétába. Kezdetben az volt a celom, hogy ketózisba kerüljek, így vettem szalámit, sajtot, kolbászt és elkezdtem azokat enni magában. Arányok: Zsír gram Fehérje — 60 gram Mivel a szalámiban s a kolbászban 0,5 gram szénhidrát van grammban, sajtban pedig 0,1, így gyakorlatilag 5 gramm alatti volt a napi szénhidrátbevitelem.

Vettem keto-phant, hogy teszteljem magam. Tovább emeltem a zsíron, felnyomtam gramra, aztán a negyedik napon már határozottan rózsaszínű volt. Így kerültem ketózisba, sok zsír, kevés fehérjével.

b3h fogyás

A zsírbevitelt úgy emeltem meg, hogy vettem vajat és azt rákentem a kolbászra. A vaj szinte csak zsír ugyanis. Az első héten a mérleg 1 kig-al kevesebbet mutatott. Gyanítottam, hogy ennek nagy része víz volt.

Vagy izom. Na igen, emiatt el is kezdtem aggódni. Az első héten ráadásul nem is mentem edzeni, így elkezdtem gondolkodni, hogy a fenébe hozzam össze az edzést a ketoén diétával. A magyar testépítő fórumokon azt írták, sehogy mert két külön dologról van szó, ketogén diétában nem edzünk. Nem akartam feladni, így külföldi fórumokon olyan személyeket kerestem, akik edzenek és ketogén diétát végeznek.

b3h fogyás

Rá is akadtam a redditen a legnagyobb ketogén fórumra, ahol több ezren osztják meg egymás tapasztalatait edző és nem edző emberek. A fehérje ugyanis kell, hogy ne veszítsek izmot, a zsír pedig arra jó, hogy hintáztassa: edzésnapokon emeljem meg, pihenőnapokon vigyem le, így egyszerre építek izmot és veszítek zsírt. Én ebben nem hittem és total szkeptikusan, de kipróbáltam. A ketogain makrotápanyag kalkulátorával azt kaptam, hogy edzésnapokon legyen gramm a fehérjebevitelem és gramm a zsírbevitelem.

Ekkor már 80 kg voltam. Pihenőnapokra pedig az volt az ajánlat, hogy maradjon grammon a fehérje de a zsír csak 90 gramm legyen.

Edit tapasztalatát szeretném ma megosztani veletek, ezt írta nekem: "Alulműködik a pajzsmirigyem, ezért eddig egy diétám sem volt igazàn eredményes. Egy hónapja kezdtem el a kúràt. Köszönöm, jól érzem magam! Egy hónap alatt 6kg-ot fogytam.

Na, én megfogadtam a tanácsot. Ekkor még mindig nem voltam edzeni. Mivel aggódtam az izomveszteség miatt, a biztonság kedvéért elkezdtem a fehérjét megemelni, napi grammra, a zsírt pedig az ajánlott szinten tartottam. Az arány tehát a fehérje javára tolódott el, zsír ellenében. Vettem tejsavófehérjét és azzal egészítettem ki a fehérjebevitelem. Azt hittem ez a sok fehérje kidpb a ketózisból, de nem.

A tesztcsík rózsaszínt-lilát mutatott és ma már b3h fogyás tapasztalom, hogy napi gramm fehérje se dob ki a ketózisból! Edzés Az első edzésnapot napot napi gramm fehérjével és gram zsírral tartottam meg. Előtte tehát 1 hétig nem edzettem. Ja és úgy döntöttem, nem töltök előtte fel szénhidrátból és nem is tartok szénhidrát töltő hétvégét, mert mire szerdára b3h fogyás kerülök, akkor kezdhetem újra a szénhidrát feltöltést.

Fogyasztás, hőmérséklet

Tehát úgy voltam vele, hogy vagy szénhidrát nélkül edzek, vagy sehogy. Szóval fogyás fáradtság eg mell-bicepsz nappal, befeküdtem a rúd alá. Először csak a rudat emelgettem, hogy gyáltalán fel bírom-e azt is emelni Nem tudtam ugyanis milyen nulla szénhidráttal eddzen, így óvatosnak kellett lennem. Egyébként két huszas tárcsával nyomok fekve általában. Rátettem két ötöst, hogy megy-e az is. Aztán rátettem két tizest is.

Azokkal is ment. Aztán rátettem a két huszast. Meglepődtem, de azokkal is ment. Tulajdonképpen nem volt semmi szokatlan amit tapasztaltam az edzés során, mindent ugyanannyival nyomtam mint azelőtt. Ez kicsit megnyugtatott. Ami viszont magát a fáradást illeti, tapasztaltam különbséget. Nem vagyok fáradékonyabb, de másképp fáradok. Nem ugyanúgy. Amikor ketózisban edzem, pontosan érzem, hogy hanyadik ismétlésnél kell leállnom.

Szénhidráttal edzeni még érzem, hogy na, még egyet bele tudok nyomni…na talán még ez is menni fog… De ketózisban nem. Ott ha érzed, hogy ez volt az utolsó, akkor ne nyomj többet, mert az tényleg a végső ismétlés volt. Ez persze b3h fogyás biztos, hogy mindenkinél igaz, lehet, hogy a te szervezeted másképp reagál a súlyokra ketózisban. Közben a teremben folyamatosan ellenőriztem magam, nem szédülök-e, nem gyengülök-e, nem fogok-e elájulni vagy ilyesmi.

Inkább ültem a padokon mint álltam.

Rövid kis tesztnek indult, de hetekig tartó szívás és szenvedés lett az "új gépet vettem" esetből.

Figyeltem a pulzusomat is, meg fejszámolást végeztem a pihenés közben hogy az agyam rendben működik-e. Mint egy paranoiás Na letudtam az edzést és megittam 30 gramm fehérjét. Aztán edzés után 30 perccel megnéztem a ketonszintet a vizeletemben. Én azt hittem hogy az edzés kidob a ketózisból, de nem: b3h fogyás a csík egy nagyon nagyon kicsit halványabb volt, de határozottan megmaradt rózsaszín.

Azóta kb 10 alkalommal ellenőriztem már edzés után a ketonszintemet, de egyszer sem estem ki a ketózisból a tesztcsík alapján. Így tehát kijelenthetem, hogy az edzés NEM hoz ki a ketózisból! Olvastam egy tanulmányt, miszerint ha el is halványodik egy kicsit a tesztcsík, az csak azért van mert edzés közben a tejsav bekavar valamit.

Hogy a máj a tejsavból fog glülózt előállítani az izmoknak, vagy valami ilyesmi.

Keresés: - [Re:] Ketogén étrend - Mobilarena Hozzászólások

Máshol azt olvastam, hogy az edzés hatására ugyebár csökkennek a glikogénraktárak, ami épp hogy fokozza a ketózist.

De hogy ez utóbbi bebizonyosodott nálam, arról a csaló nap részben olvashattok, miután 2 csaló nap utn b3h fogyás a ketózisból, de ketobarát étrenddel b3h fogyás edzéssel ismét belekerültem. Alkohol Sport ember nem iszik alkoholt. Igen, tudom.

Lebeszélnélek az ivásról, de ha mindenképp akarsz néha inni ketózisban, akkor csakis töményet. Vodka, whiskey, rum. Ezek nem dobnak ki a ketózisból, mert nincs bennük cukor. Én ha társaságba mentem és inni akartam, mindig whiskey-zero kólát kértem, vagy vodka-zérót. Amikor először ittam, gyorsan csináltam egy ketonmérést és lila maradt a tesztcsík. Rá 2 órával is. De amúgy a sört is csak úgy érdemes inni, ha beleszámolod a napi szénhidrátbevitelbe. Egy dl testtömeg és fogyás ugyanis durván 3 gramm ch van.

Kerülöm a sört, ritkán iszom. Továbbá: ha tudod, hogy aznap inni fogsz, mindenképp tudnod kell, mennyi alkoholt fogsz inni és miből. Belek ell számolnod a napi kalóriabeviteledbe, különben ha túlléped a napi kalóriaszükségleted, nem fogsz aznap fogyni.

Tudom, mert tapasztaltam. Másnap ugyanannyit mutatott a mérleg, egy grammal se kevesebbet. Táplálkozás Joghurt, mogyorókrém, rizs, burgonya, lisztes étel, bármilyen gyümölcs felejtős.

Comments system

Ezeket totál ki kell zárni az étrendünkből. Amit szek azok a következők: Szalámi, kolbász, sajt, tojás, vaj, dukan diéta, csirkemell, disznó vagy pulykahús, kókuszolaj, olívaolaj az amit szabad enni.

Ezeket vagy kombinálom, vagy egész nap csak egyfélét eszek ezek közül. Van, hogy napi háromszor eszek csak tojást magában, számolva a zsírt és kiegészítve tejsavófehérjével ha kell.

Ez egy határszám, amit én húztam meg. Egyszeri 5 gram szénhidrát lehet már kilök a ketózisból, de lehet hogy ez csak az én paranoid gondolatom, miközben el lehet menni akár 8 b3h fogyás is. Mogyoróval kísérleteztem ilyen téren, 50 gram sós mogyoró, amiben van kb gram szénhidrát, nem dobott ki.

Korábban egy adagnyi tejsavó-fehérjét ittam, mert féltem a benne lévő szénhidráttól, mára megiszok bátran két adagot is, nem lök ki. Ami az italokat illeti: víz az b3h fogyás. Zéró italokkal is kísérleteztem, napi 2 liter zéró vagy light kola sem dob ki a ketózisból! Miért is dobna, nincs benne szénhidrát. A kávé is rendben van, cukor nélkül.

Édesítőszerrel semmi gond nincs, mehet a kávéba. De ne sztívia, hanem nátrium ciklamát, aszpartám, szukralóz és társaik. A sztíviában nem bízom.

b3h fogyás

A tejet is kerülni kel! A kakaó megengedett, de csakis az őrölt, cukor nélküli! Fogyás Ha súlyt akarunk veszteni, akkor a napi kalóriabevitel alá kell mennünk de úgy, hogy a fehérje magasabb legyen mint a zsír. Én kezdetben a sok zsír — korlátozott fehérje — zéró szénhidrát elvet követtem, de sokat olvastam a témában és azt írják mindenhol, hogy kevés fehérjével fenáll az izomvesztés veszélye! Így én a fehérjét megemeltem és a zsírt vittem le korlátozott mennyiségre. Mindezt úgy, hogy a napi kalóriabevitel alatt legyek.

Ez nálam pihenőnapon: gramm fehérje, 90 gramm zsír, 15 gramm szénhidrát. Edzésnapon: gramm fehérje, gramm zsír, 15 gramm szénhidrát. Én pl 82 kg voltam, most vagyok Pihenőnapokon is, edzésnapokon is ugyanannyi. A zsírral kell játszani, edzésnapokon magasabb, pihenőnapokon alacsonyabb kell hogy legyen.

Utóbbinál van fogyás, hiszen kevesebb a kívülről jövő zsír energia. Így a szervezet a saját zsírját kezdi el bontani. Ha edzésnapunk van, akkor minimum szükség van a napi kalóriabevitelre a zsír megemelésével. Alvás Ami szembetűnő, hogy éjszaka nem vagyok annyira fáradt lefekvés előtt. Nem értsetek félre: könnyen alszom, nincs semmilyen ketózis okozta alvási rendellenességem, csak jobban bírom az éjszakát.

Tovább fenn tudok lenni. Összességében úgy veszem észre mintha kevesebb alvásra lenne szükségem. Kognitív folyamatok Mivel erősen szellemi munkát végzem, naphosszat járatom az agyam: a koncentrálás terén nem tapasztalok változást.

Semmiképp se lett rosszabb a tanulás, a memória és a koncentrálási képességem, a munkámhoz tanulnom is kell, a megtanult anyagot később vissza tudom idézni. Olvasás terén felfogom az olvasottakat, emlékszem rájuk. Vérkép A ketózis b3h fogyás hónapjában csináltattam vérképet.

Minden eredmény jó lett, kettőt kivéve: A karbamid szint elég magas lett de ez már a diéta előtt is — vélhetően a magas fehérjebevitel miatt, úgy olvastam, hogy tesépítőknek magasabb lehet a karbamid szintjevalamint magas lett az LDL rossz koleszterin szint is. Visszavettem a feldolgozott kajákból és rengeteg olívaolajas szardíniát eszem. Most azon vagyok, b3h fogyás normális szintre beálljon a koleszterinszintem.

Blog-Archiv

Ha zsírból ezen az értéken vagy, akkor úgynevezett maintenance módban vagy, azaz csak fenntartod a súlyod, se le, se fel. Le kell vinni pár tíz grammal a felső limitet és b3h fogyás kell nyomni a fehérjét b3h fogyás arányában. Így a szervezet nem a bevitt ételből nyeri a "zsírenergiát", hanem a szervezetből. Így átmész úgynevezett keto-weigh loss módba.